SOMMARLOV!

Äntligen har man fått sommarlov! :D
Vi samlades i klassrummet vid halv tio och hade avslutning med fika och sådär. Det var lite extra ledsamt för att våran lärare slutar, och så får vi nya lärare i allt utom bild och slöjd. Efter det gick vi till kyrkan där hela skolan hade gemensam skolavslutning. När det var slut var det SOMMARLOOOV! Är så himla glad, känslan är obeskrivlig :D
Mamma och jag drog till morfar en stund och sen vidare hem till oss för att hämta kameraväska, smink och min bikini och sen vidare hem till pappa. Skulle egentligen bytt och åkt till pappa igår men eftersom det var klassfest igår och skolavslutning idag så hann jag inte åka till honom så jag fick stanna hos mami tills idag ♥
Hos pappa packade jag upp sminket osv. och jag var faktiskt duktig! Jag fixade bland mina hyllor och fixade mina fototavlor där. La även in kläderna i garderoben (tog med lite nya kläder hem till pappa som jag nyligen köpt) och sen gjorde jag en egen plats i bokhyllan där jag har allt mitt smink. Eller det är inte bara smink. Det är örhängen, halsband, deo, alvedon (har oftast ont i huvudet på kvällarna så är närmast att ta den där isåfall), sminkborstar, ch allt möjligt, haha! ;)
Så ovanligtvis startade jag datorn efter middagen istället, vid sju. Brukar oftast sätta på och sätta mig vid datorn vid typ tre annars, haha :)
♦ bilder kommer imorgon på det med bokhyllorna osv. ♦
Nu ska jag lägga mig, natti ♥

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0