Yes, tur det!

Hellu c:
Jag vaknade vid ca halv tolv, haha rekord ;)
Jag brukar ju typ gå upp vid nio eller tio.
Tog lite frukost och så.. det tog två timmar för mig att äta upp min fil, helt sjuk x)
Tar alltid lång tid för mig att äta upp yoghurt eller fil när jag äter vid datorn.
Först starta inte min dator men sen prova jag flera gånger men det gick inte.
Efter några timmar provade jag igen och då funkade det, tur nog.
Så nu är jag en glad Alice igen xD
Sedan har bara timmarna gått.
Jag busade med katterna och syrrans katt som är här i en månad, eftersom syrran reser.
Alla katterna busar hela tiden med Grabben (som syrrans katt är döpt till) undrar när han kommer få vila.
Jag åt middag ganska tidigt, typ vid fyra. Men det är skönt att äta tidigt ibland c:
Sedan kom mammas kompis och hennes barn en stund, dom gick väl vid typ sju, och då trodde jag klockan var typ halv nio x)
Sedan har jag bara suttit vid datorn. Kluddat i GiMP, ändrat kodmallen i bloggen, läst mejlen, skypat, vart inne på msn, ja.. det vanliga man gör vid datorn c: ♥

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0