7 MAJ - Härlig dag!

Gud vilken härlig dag det har varit idag! :D
Började dagen med att äta en god frukost samtidigt som TV'n var på. Det blev gröt, macka och juice och te.
Efter att ha blivit väldigt mätt i magen startade jag igång datorn för att kolla mina mejl och så vidare. När solen smög sig in genom mitt fönster kände jag att det var dags att gå ut och sola. Efter att ha solat en stund fick jag låna brorsans iPhone Högtalare, så jag tog med mig dom ut och sedan satte jag på Spotify. Asbra ljud ju! ;D
Sen typ borstade jag och klippte min hund. Han hade massa tovor i sin mjuka päls att jag var tvungen att klippa bort dom x'D
Efter maten sen så duschade jag och sedan mötte jag min kompis Alexandra. Vi gick till hundrastgården med Buster (my dog) och medans Buster typ sprang runt där satt vi och snackade.

Och nu sitter jag här, roligt x'D
Ska gå in och borsta tänderna nu, natti natti ♥


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0