Godmorgon people!

Hihi är ju snart eftermiddag, men ändå! ;)
Jag vaknade vid typ tio och då kom mammas kompis Pernilla  (hon är så jädra snäll, världens bästa!). Jag gick upp och gjorde frukost och sådära, och så satt vi i köket en stund och pratade. Hon får tydligen inte igång sin nya mobil? :S Hon har Sony Ericsson, en vanlig med knappar. Hon kan inte öppna sina sms och läsa dom, och inte gå ut på internet eller ringa/smsa/mmsa någon, även fast hon har abonnemang och det.. Aja, hon pratar med Tele2-supporten nu så vi får hoppas dom löser det! :)
Vad händer idag då folket?
Själv ska jag åka till syrran och hennes pojkvän i stan och sova över där. Hon är ju aldrig hemma längre eftersom hon skaffat pojkvän, så det ska bli mysigt att hon/dom. Hennes pojkvän har jag ju bara träffat en gång så ska bli kul att träffa han också :)

Saker som står på schemat inför dagen:
*Göra nya mallar till bloggen
* Packa lite småsaker, pengar and so on ;)
* Redigera några bilder från i söndags.
* Duscha och blogga.
Är väl lite utav det jag ska hinna med innan jag åker in till stan! ;) Syrran slutar vid halv sju så vi åker vid 18 ungefär... eller nåt! :P
Imorgon så ska vi gå runt lite på stan och sådära.. Så det blir nog mest mobiluppdateringar! Heheh..

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0