HAFT BESÖK FÖR NÅGRA TIMMAR SEDAN!

Mammas kompis (hela min familjs!) kom hit med sin busiga son på typ fem år.
Trevligt trevligt! C:
Vi fikade och så var jag typ tvungen att leka med Theo som är typ fem år.. haha!
Vi spelade fyra i rad.. gissa vem som vann hela tiden? Proffset ;) Hehe nejmen jag lät honom vinna nåra gånger också, så han inte blev typ ledsen eller så. Han är supersnäll ! Och så ska han alltid sjunga och dansa till Manboy, eftersom att Eric Saade är hans största favorit! Så söt!
Nu ska jag fixa några saker på internet sen ska jag lägga mig i sängen bredvid världens gosigaste katt Lillen och läsa en bok som jag hyrde på biblan för nån vecka sen, den heter "Leva med katt". Den är jättebra och handlar delvis om alla godkända raser, sjukdom & hälsa, råd vid uppfödning (ska ju para Tindra snart!), kattens historia.. och en massa annat! :D
Ha det bäst sålänge! / Alice

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0