SUPER-TRÖTT!

Herregud, jag är så himla trött! Efter skolan hämta mamma mig vid skolan och sen åkte vi till centrum som ligger typ.. 1 min bort? ;) Då gick vi först till biblioteket eftersom jag var tvungen att lämna tillbaka en bok jag läst, och så lånade jag om en kattbok jag håller på att läsa + en till bok som jag hitta. Den verkar rätt bra och heter "Sms från Soppero". När vi var klara vid biblioteket så gick vi in i centrum igen och gick till caféet. Där tog jag kulglass och mamma tog en latte. Hahah det är något fel med mig, men jag älskar att äta glass på vintern (och sommaren givetvis!) :P Tog ialafall en kula med blåbär och en päronkula. Supergott! Skulle jag säga tre saker jag älskar att äta skulle det va Glass, kakor och juice! Haha älskar juice! Speciellt apelsin-juice. ;) Efter det var klockan typ kvart över fem och då åkte jag och mamma tillbaka till skolan, och mötte även pappa. Jag skulle ju ha utvecklingssamtal som jag skrev i morgon-inlägget :) Det gick superbra ialafall! Är stolt att jag fick 96/96 på grammatik-provet i svenska, yeey! :D Men det kanske inte är så konstigt? Jag, Emmy och Hanne ligger i D-boken i Läsförståelse medan de andra ligger i C ;p

Jaja, håller på att somna här nu så jag måste ta bort sminket och lägga mig nu!

Förresten! Jag köpte ett nytt iPhoneskal idag när jag och mamma var i centrum. 79kr på Kjell & Company. Bilder kommer imorgon! ;)

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0