Älskar min nya tapet! Tror jag är kär.. hahaha.

Tapeten ser inte så jättebra ut på bild men tro mig, den är supersnygg i verkligheten! :D
Det är typ sommarblommor moch tapeten är lite gråbrun men som samtidigt är lite guldig, beige och svart. Så eftersom att jag tidigare i förra lägenheten har haft rött ska jag och mamma åka till IKEA eller liknande och handla lite nya saker till rummet. Men jag kan inte bestämma mig om jag ska köpa vita saker eller svarta. Passar ju lika mycket xD ♥ Jaja det ordnar sig. Ska ialafall ha svart överkast.
Läs inlägget ovanför... om min flytt idag! :D



Kommentarer
Postat av: Anonym

är middlefield på s.s ;)

2011-10-29 @ 23:32:15

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0