God kväll, my dear friends :-)


Nu är jag hemma hos pappa! :D Det är ju måndag, och då byter jag alltid eftersom mina föräldrar är skillda.
Efter skolan tog jag bussen hem tillsammans med Joel, Edvin och Hanne. Jag började packa lite smått (småsaker som smink, några klädesplagg, datorn, kameran osv. osv) Och så gick jag ut med Tyra i koppel en stund :D
Hon är ju inne katt.. fast egentligen utekatt.. :
Hon kom till oss när hon var ca 16 veckor gammal, dvs för liten för att vara utekatt. Vi ringde polisen och gjorde en 'anmälan' ifall någon skulle ringa och söka henne, satte upp lappar, allt! Vi verkligen försökte att hitta ägaren, men ingen ägare hittade vi... Så tillslut blev sötnosen min

Så ja, jag tyckte att hon behövde hämta lite frisk luft ute. Vi har ju å andra sidan alltid fönstrena öppna lite grand (inte så dom kan komma ut, men bara så det kommer in luft) så dom får ju luft liksom, men jag ville gå ut med henne lite ;)

Nu ska jag gå och lägga mig och läsa! Vi har läsläxa denna vecka, och andra läxor såklart..
Juste! :D Jag har gjort lite tidsinställda inlägg med bilder från weheartit.com, som kommer upp imorgon så håll utkik ;)


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0