IDAG: Flytten!

Ja, jag flyttade ju somsagt idag :) Dock bara en gata upp, men det var mycket som behövdes packa!
Jag gicm upp vid nio och åt frukost med mamma. Efter det såg jag lite på Nyhetsmorgon och slappa väl i soffan någon halvtimme eller så, haha.
Sen kom mammas moster och började hjälpa oss ut med saker ut i trapphuset. Sen kom min pappa och morbror med lastbilen och började lasta på. Gud vad mycket det rymmer i en lastbil, helt enormt! :o Hahaha.. :P
Ja se har vi packat, städat, burit, och FLYTTAT hela dagen. Från elva på morgonen till elva på kvällen. Tolv timmar.
TOLV timmar! Så just nu håller vi på att packa upp allt. Mitt rum är klart men vi ska bara koppla in TVn och så ska jag packa upp mina kläder och saker som ska vara i olika byrålådor. Det är väl det typ! ;D

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0