Ingen skola för mig idag! :(

I slutet utav sista musikalen igår börja jag känna att jag hade lite ont i halsen, och sen när jag har kommit hem och så, så kände jag att jag fått ännu ondare och det verkar bara bli värre och värre. Så blir nog ingen skola för mig idag! :(
Dock så måste jag ju packa, vi flyttar ju imorgon? Vet inte om jag orkar eftersom jag är lite nere, men det går ju å andra sidan inte att flytta om man inte packat? :p Så aa, jag ska titta lite på TV sen får jag väl packa lite...
Under se närmsta dagarna kommer jag nog inte ha tid att blogga om så roliga saker och så utan det kommer väl mest bli lite snabba mobilinlägg. Somsagt så flyttar vi och det är mycket saker att packa upp, flytta, köra till lägenheten... and so on. Som tur är så är det ju höstlov nästa vecka, och då ni.. då ska det fanemej bli mycket bra och intressanta inlägg! ;D


Bild från hösten 2010, ur arkivet!

Kommentarer
Postat av: INGA - foto&stil

sv: tack ska du ha! jag har en nikon d7000! :)

2011-10-28 @ 08:04:13
URL: http://ingass.blogg.se/

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0