Packat.....o packat :p

Känns som om jag har packat och flyttat hela Sverige! Imorgon kommer det bli ÄNNU jobbigare. Pappa kommer hjälpa oss med lastbilen och köra möbler, sängar and so on. Så jag kommer gå upp ganska så tidigt imorgon! Klockan 11 börjar vi (kmr komma massvis med folk som ska hjälpa till, dvs några i släkten osv.) och innan det ska vi ha ätit frukost, fixat oss och packa det sista, dvs det som står i kylen och lite småsaker bara. Kommer vara riktigt skönt när det är över! ;)

Just nu sitter jag och tittar på nånting på TV4, verkar rätt så bra faktiskt! :)

Nää nu ska jag titta vidare och sedan lägga mig så man kan vara någorlunda pigg, godnatt! <3


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0