Vad hände?

I Lördags så vaknade jag vid ca nio, åt frukost, fixade mig och sedan mötte jag upp syrran och hennes pojkvän för att sedan åka in till stan för att titta på Gabbe (syrrans pojkväns lillebror) som skulle vara med i några skateboard-tävlingar så vi åkte in till Rålis Skatepark för att titta på honom. Han är superduktig och har redan två sponsorer, fast han bara är tio år. Så ja, vi var väl där från cirka ett till fem på eftermiddagen. Väl när vi kom hem så hade jag huvudvärk så jag sov på soffan i en timme, sen åt jag och mamma kräftor. SÅ GOTT! :D

Idag har bara vart en slappdag..  Mamma skulle iväg till Klädbytardagarna så jag åkte hem till pappa i några timmar. Sen åkte vi till mormor och morfar som ville bjuda på middag! :)
Imorgon är det skola och jag vill verkligen inte gå till skolan :( Bläääääh!
Jaja, ska fixa lite saker på datorn och sen gå och lägga mig. See ya!

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0