Yihaa!

Statistiken är underbar, många nya läsare/besökare.
Tycker det är extra kul eftersom jag började bloggandet igen för mindre än en vecka sedan :)

Idag ska jag övernatta hos syrran min ^-^
Nejmen mamma ska på fest och kommer hem vid typ fyra på natten, så då tänkte jag att jag sover hos min syster.
Vi har inte planerat att göra något ännu, men antar att det blir lite gottis och några hyrda filmer som kvällens timmar kommer innehålla. Nivet, min syrra älskar filmer, hon kan sitta en hel dag och kolla på filmer.
Eftersom jag inte orkar ta bussen hem till henne, så hämtar hon mig vid halv fyra.
Så ska väl hoppa in i duschen nu, och sedan fixa mig och så vidare.
Tror det kommer bli en toppenkväll ! ;)
Vad ska ni göra ikväll ? Kommentera.

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0