Good morning! :D

Ställde klockan på kvart i nio och då gick jag upp och åt frukost, och nu sitter jag här!
Skulle egentligen fotat två utav mina kusiner idag. Men det blev inte så pga av dåligt väder. Så vi får ta det en annan dag. Dock ska dom iväg på en cup så kommer inte kunna göra det förnst nån dag nästa vecka. Det är inte säkert, men förmodligen ska jag ut till landet på Söndag eller Måndag, och kommer komma hem på tisdag eller torsdag, men inget bestämt ännu när vi åker hem. Min pappa har nämligen fått ett jobb där, att måla något hus hos någon, så då tänkte jag: Varför inte hänga på? ;)
Dock kommer ju inte jag vara med och måla direkt, utan jag kommer vara i stugan, gå långpromenader med hunden, fota en hel del, och så vidare. Tycker det är så mysigt att vara där ute. Inga ljus från bilar, tåg, flygplan, grannar.. som det annars är här hemma. Okej att vi har grannar femtio meter nedanför oss, men det är ju våran farmor och farfar, och dom väsnas inte mycket alls (:
Sedan bor några andra i våran släkt där också, och en utav dom bor också nära oss och dom har världens snällaste hund. En bordercollie vid namn Sixten ♥
Han är så snäll och lyder väldigt bra. Ibland har jag och mamma frågat om vi får ta med oss honom när vi går ut med våran ^.^
Vårat landställe ligger i Stockholms Skärgård och tar ca 1,5 timme och åka dit om man stannar för att rasta hunden :P
Jaja, nog med snack om landet.



Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0