¤ SKARA SOMMARLAND ¤

                                                                Hello Everybody!

Jag har inte haft tid att skriva så Mycket på sista tiden! Har haft så mycket för mig!
Sorry..




 FÖRR IGÅR:    Vår klass van en Simtävling som heter Bästa fyran! Vi VANN ÖVER ALLA I STOCKHOLM! Och kom 2:a i Sverige, Tror jag! Som pris fick vi Pengar till skolan, Och även en resa till Skara Sommarland. Vi åkte dit i Förr igår! Allt var gratis, Utom Chokladhjulen, och Godis osv. ! Det var verkligen kul !

IGÅR:  Vi fick ledigt från Uppropet i Skolan, för att vi tog det i Bussen istället, På väg upp till Skara!  Eftersom vi kom hem klockan 22.30 , Så sov jag till 8, för att då kom Pappa och lämnade Buster (HUND) , Gick och la mig igen! Vaknade typ 10 sedan.. Klockan halv 12, Gick jag ut på promenad med Buster, Åt lunch och sedan klockan 3 hämtade mamma mig!




IDAG: FÖRSTA DAGEN I SKOLAN! SKIT KUL::

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0