GRISSLEHAMN vs BLIDÖ!

Hej Allihopa! Förlåt för att jag inte Bloggat så Mycket, Jag har vart i Grisslehamn! <'3 Jag & Pappa känner några där, Som vi målade doms hus åt! Dom har egen brygga, Med sandstrand och stor tomt! Det var jätte roligt! Både för Buster som busade med Cleo ( Deras hund ) och För mig! Jag kommer få över 500kr, För att jag hjälpt pappa med Målningen på huset!  

Jag Skriver mer i kväll, Om jag har tid! Vi ska åka till landet snart, Så jag vet inte. Här kommer ialafall bilder från Grisslehamn <'3  PUSS PÅ ER! <3 NI ÄR UNDERBARA!







Buster <3 Mitt liv & Hjärta!

Buster..
Cleo <3
<3
Love it <3
Love it <3










Detta var några av de fina bildern jag tagit *stolt* ;D PUSS PÅ ER! *

Kommentarer
Postat av: Mamma Milla

Hej Sötis!



Vilka JÄTTEFINA foton du tagit!



Puss på dig!



LOVE YOU!

2010-07-26 @ 13:05:16
Postat av: Moa

det var jättefina bilder på hundarna och blommorna

2010-08-11 @ 13:00:38

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0