SOMMAR-HÖST PIC'S :]

Hej Allihopa!

Blir bara litet inlägg ikväll.  Jadu, Nu är det kallt. Canada Goose jackan PÅ.

Men det är ju sant även fast det är Vinter  " Man kan sola sig en hel dag, i en Varm Tanke ".


Jag lägger in mina sista Höstbilder/sommarbilder nu, För det här året.
Här kommer dom..

PS. Förlåt för dålig Uppdatering .. Dom veckorna jag är hos Mamma så är datorn halvt trasig, Därför blir det knappt några inlägg då.


















































Nu har jag väl radat upp en liten bit av min härliga sommar. Snart blir det över till Vinterbilder, Fast då finns det knappt något att fota.. Men men, Jag får väl ta mig en liten Upptäckts-runda.

Ha en bra kväll.


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0