Godmorgon, för er som nyss vaknat! :D

Hellu mina små sockervaddar! ♥
Dagen har varit lite rörig, jag gick upp vid tiotiden och åt frukost. Sedan har jag bara suttit som en fastklistrad höna framför datorn. Men det är nu som jag inser att jag har ont om tid :'s
Jag ska klä på mig bättre kläder, packa datorn, kameran och hundens koppel, godis med mera.
Jag ska nämligen hem till pappa (fast jag är hos mamma denna vecka)
Anledningen till att jag åker hem till pappa är för att mamma och pappa ska på en fest, nämligen en gemensam kompis till dom :]
Roligare att vara hemma hos pappa än hos mamma (;

Men jag ska börja fixa mig nu och så vidare, men vi hörs senare! ♥

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0