Här kommer dom :)


Vart kommer dina bloggheaders ifrån?
Svar: Jag köper oftast av andra, då jag inte tycker mina riktigt duger. Men just nu har jag en som jag fick gratis utav Hanna :D

När börja du fotografera?
Svar: Hm, jag började nog fotografera på allvar för kanske 1½ år sedan :)

Om du var fast på en öde Ö, vilka tre saker skulle du ta med?
Svar: Svår fråga. Skulle nog ha med mig hunden, mobil och mat c:

Vad skulle du göra om du inte hade någon rädsla?
Svar: Vara lite modigare antar jag? xD

Tjänar du pengar på din blogg? :)
Svar: Yes, det gör jag!

Vad har du för kamera som du fotar med? :D
Svar: Just nu fotar jag med min Konica Minolta Dimage A2. När mamma köpte den på Elgiganten kostade den runt 12'000. Har även två digitalkameror också :P

Är du nöjd med din blogg?
Svar: Japp just nu är jag det, men jag var inte förut. Headern jag hade innan var det ett stort mellanrum på mellan headern och inläggssidan, och därför blev jag missnöjd med min blogg. Men nu tycker jag den är helt okej ändå :D

Varför bloggar du på just blogg.se?
Svar: Tycker blogg.se i slutet låter bättre än bloggplatsen, devote, webblogg och allt vad det finns.
Sedan har jag ju bloggat på Blogg.se i över ett år nu så jag kan ju mycket mer här än vad jag skulle kunna på Bloggplatsen?

Vilken är din favoritfärg?
Svar: Åh har så många. Men skulle jag välja en skulle jag välja vit, för det passar till alt. Oavsett om det är kläder, skor eller rum :)

Vart brukar du köpa dina kläder? Nån speciell butik? :D
Svar: Oftast köper jag på typ Gina Tricot, H&M och Kappahl, men handlar ju givetvis på andra med ;)

Vad har du för mobil, och vad har den fär färg? :D
Svar: Jag har en svart iPhone 4 c:
Vad är det äldsta klädesplagg du fortfarande äger och bär?
Svar: Hm, asså jag vet inte riktigt.. har inte sådär jättegamla kläder precis :P

Jag läser ofta din blogg, och hur kommer det sig att du började blogga, och när?
Svar: Det började med att min bästis startade en blogg, och jag tyckte det lät kul och prova på själv. Ja, sen har det bara flytit på :D
Dessa frågor är redan ställda HÄR, men eftersom alla utav mina läsare går in där gjorde jag såhär istället ;) ?

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0