Haft Luciatåg på Öhlins idag!



Ni som läst tidigare inlägg vet redan det här, men vi hade luciatåg på Öhlins Racing i9dag kvart över åtta. Det var faktiskt kul, och efter luciatåget var färdigt fick vi julmust och supergoda lussebullar! ;) Sen tog vi bussen till skolan för ingen i vår klass orkade gå.. haha.

Sen efter skolan så gick jag Emmy och Carolina till centrum för Emmy skulle försöka titta ut någon julklapp, då hon inyte köpt en enda.. och jag och Emmy hittade faktiskt! Carro var tvungen att gå efter ett tag :(
Jag och Emmy var inne på The Body Shop, H&m, Kicks, Carmen, SALT och lite sådär.. ;)
Sen var vi även inne på en affär som jag inte i kan säga namnet på, för det är där jag ska köpa julklappar till mamma och pappa imorgon ;) Redan köpt två var till dom, men varför inte en till ? :D

Måste plugga lite nu och sen dra och sova.. blir väl något enstaka inlägg till om ens det.  Ses goingar :*


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0