My friday ♥




På förmiddagen hände inte så mycket. Jag satt mest och titta på TV och myste med hunden ♥ Vid halv två börja jag byta om, sminka mig, platta håret osv. och sen skjutsade pappa mig till mamma för att jag skulle hämta mina pengar. Sen vid halv tre kom Alex och Joon och hämta mig och så åkte vi till Stinsen ;) Skulle egentligen åkt med min syrra Tiffany men hon blev sjuk inatt så fick åka med hennes pojkvän Alex och hans kompis (riktig latmask, haha!) Joon. Joon försökte leta jobb och han skulle in och söka på tre stycken, men han vågade inte.. den fegisen! ;) xD Han tyckte bara att vi va tjatiga som ville att vi skulle gå in på typ Stinsens alla butiker, haha :P

Jaja, här kommer en liten video från idag! Enjoy ;)






Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0