Nu jävlar ska det skrivas!

Förra året var jag riktigt dålig att skriva i min kalender om vad jag skulle göra.
Istället skrev jag det på lappar (och alltid olika lappar) som sedan hamnade i lådor och sånt, och då visste jag inte vad jag hade planerat osv osv. Så nu när mamma köpt en kalender till mig för 2012 så ska jag faktiskt skriva lite! :) eller ganska mycket I hope? haha. Ska börja redan imorgon och skriva in nu när vi har matteprov efter lovet, den 13 Januari och sånt som är viktigt att skrivas ner! När jag ska till tandläkaren & ja ni förstår ;)



Såhär ser min kalender ut för nästa år! :D

Den har som en vanlig kalender, men också massa andra roliga tillägg. Dessutom kunde man göra egen framsida så då tog jag (eftersom jag hade ingen annan utskriven) detta foto som jag tog för 1 och ett halvt år sen i Grisslehamn.

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0