Vacker dag!

Blev väckt utav pappa vid sju imorse utav att han stod och snacka med min brorsa för att dom skulle iväg och jobba.
Blev klarvaken men efter en halvtimme lyckades jag somna om. Vaknade igen vid nio utav mitt alarm på mobilen och gick då upp och gjorde frukost. Var inte så sugen på macka och te som jag alltid brukjar ta, så jag tog istället yoghurt med banan i och lite kall Oboy.
Efter det gick jag ut och la mig i hängmattan en stund och läste en tidning som jag prenumererar på, Härliga Hund!
Efter en halvtimmes läsande startade jag igång datorn. Ja, och har nu suttit här sedan dess.
Om en kvart ska jag gå ut med hunden i en halvtimme.
Igår när vi gick där såg vi en orm som låg och sola sig typ 30cm därifrån vi gick. Snacka om att jag blev rädd. Fast vågade inte skrikaför folk gick ju färbi och att bilar körde förbi, så dom skulle säkert undrat vad fan jag hållde på med.

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0