8')

Förlåt att jag inte hunnit uppdatera innan nu, hade lite läxor och sånt som behövdes göras innan.
Har gjort NO, vi skulle läsa några sidor i våran NO-bok som jag satt och gjorde. Efter det somnade jag på soffan, haha! Var supertrött, men det vart ingen lång stund. Efter en kvart kom pappa in och sa att det var mat :'P
När min syster kommer hem från sitt jobb ska jag baka bröd med henne. Jag bakade sådana för länge sedan, men tycker det är kul att prova på det igen. Brödet heter Portionsbröd och smakar ungefär som Scones, fast godare 8')
Det är jätte enkelt och blir riktigt gott också (Y)
Efter dom är färdigbakta ska jag hoppa in i duschen.
Anyway, ska börja baka nu :)
Bye sålänge!

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0