äntligen!

Äntligen har jag fått tillbaka datorn. okej, jag har vart borta ifrån den i ett dygn, men ändå? :D
Jag har inte kunnat göra nånting. Typ suttit och kollat på TV, vart inne på internet på mobilen, och sedan gosat med katterna. Haha, fast egentligen var det ganska skönt att vara utan dator. Jag och mamma fick mer tid tillsammans och vi satt i lugn och ro och åt mat. Annars brukar jag alltid vara ganska stressad, om det är någonting viktigt på datorn jag måste göra ;)
Just nu:
Jag sitter och håller på , på www.pizap.com och redigerar lite foton och så :)
Ganska kul att hålla på där faktiskt, prova själv! *tummen upp!*


Haha, hittade bilden på Google ;)

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0