Förlåt! :'/

Förlåt att jag inte hunnit uppdatera något alls, idag.
När jag kom hem tog jag lite yoghurt sedan när jag skulle starta datorn så funka inte mitt trådlösa internet -.-
Tydligen funkar det nu, så man måste ju passa på ;)
Lovade ju er receptet på bröden som jag bakade igår, men klockan var mycket då och var tvungen att lägga mig så man åtminstonde kunde vara ganska pigg i skolan. Istället kommer receptet i nästa inlägg.

Just nu gör jag inte så mycket, håller på att göra en stallplan till en på en sida som heter Stallet.se , hon beställde utav mig ? :'s  Men det är bara bra det, då tjänar man ju lite money också! (:

Snart börjar det bli mörkt, så bäst att gå ut med hunden nu. Vädret idag var inte roligt, det var storm. Det blåste supermycket och jag hade ingen mössa när jag gick till tåget ? haha.. stackars mig :'/
Ska ialafall gå ut med hunden nu innan maten är färdig, hejsvejs! ;)

Kommentarer
Postat av: Caisa:D(Kozbi)

Ja det var ingen trevlig dag idag :S men får man fråga vad heter hunden:P

2011-03-11 @ 18:11:13
Postat av: Angelica (Zo)

2011-03-11 @ 21:17:30
URL: http://stallet.se
Postat av: angelica (zo)

Det var då ingen trevlig dag. Suger när internet inte funkar som det ska.. -.-

2011-03-11 @ 21:18:16

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0