Godnatt antar jag?

Kollade nyss klart på Big Brother, skönt att Roza åkte ut. Eller vad tycker ni ? ;)
Tycker hon var för mesig, och allmänt jobbig -.-
VEM ÄR DEN NÄSTA ? Det återstår att se.
Nej, nu måste jag nog gå och lägga mig. Klockan är snart elva och skola imorgon, men skönt att vi börjar 9.00! ;)
Har ialafall haft en superbra dag idag, även fast det inte vart så mycket updates. Jag städade rummet efter frukost, vilket var superhärligt då solen lös in i mitt rum, och det gjorde mig verkligen glad inombords. Nu är det snart sommar! Sen har jag mest vart vid datorn, Skypat med roligt folk. Även gjort en del andra saker på datorn. Redigerat bilder, kladdat i Gimp och så vidare. När brorsan och min syster kom hem från en middag hos deras mamma, gjorde dom en asgod smoothie! ^_^ Dom hade i ananas, olika bär, vindruvor , ALLT! x')
Supergott var det, och som tur är finns det lite kvar somn jag hade tänkt ta i morgon bitti. Men vi höres imorgon på kvällen, eller om det blir några uppdateringar i skolan. Vi får se helt enkelt! ;)
Det är ju Måndag imorgon och då innebär det en början på en ny vecka.. VILKET innebär att jag åker hem till mamma. Så efter skolan drar jag hem till pappa och tar datorn och smink och så vidare, sen hem till mamma. Det är då jag startar datorn, när jag kommer hem till mamma. OM jag inte skriver ett snabbt inllägg från pappa innan jag åker. Men vi får se! Natti ^^'


Kommentarer
Postat av: Josefin

Jag tänker följa din blogg och sätta upp adressen på min bara så du vet;D Dock är min inte uppdaterad:P

2011-04-20 @ 08:54:58
URL: http://josseboman.bloggplatsen.se

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0