haha, big brother nyhet.

”Big brother”-paret splittrades i går.

Efter utröstningen grät Sanna Redsäter ut hos produktionen.

– Jag ångrar att jag inte sa hej då, säger hon.

Hon reste sig upp och gick – utan att ta farväl av fästmannen Rodney Da Silva, 23.

– Jag tänkte inte riktigt, jag gick bara ut. Jag ångrar mig nu, jag borde ha sagt hej då, säger Sanna Redsäter, 23.

Rodney friade till henne för knappt två veckor sedan efter bara tolv dagar i huset.

– Det här är det sjukaste jag har gjort i hela mitt liv, sa hon då.

”Ringen åker av och på”

Nu vet hon inte vad som händer mellan dem.

– Det vet jag inte. Än så länge har jag ringen, men den åker på och av. Allt är väldigt annorlunda där inne. Rodney berättade i direktsändning att vi skulle förlova oss. Då blev det så helt enkelt. Man måste ju roa sig men jag vet inte vad som händer i framtiden, säger hon.

Har ni pratat om framtiden?

– Vi pratade lite i dag, men nej, vi har inte pratat specifikt om det, säger hon.

Är du kär i honom?

– Ibland.

Ska man vara kär om man förlovar sig?

– Ja, jag kan hålla med om det. Jag är förvånad över mig själv faktiskt, säger hon.

Efter utröstningen grät hon och blev tröstad av produktionen.

– Jag har uttryckt att jag ville åka hem, men man ska tänka innan man önskar. Nu ska jag åka till hotellet och smälta det här. Det är jättetråkigt för jag trivdes till slut, säger hon.

 

Nyhet tagen från aftonbladet.se (:


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0