Home sweet home!

Nu har jag äntligen kommit hem från mormor och morfar. Vi åt mat hos dom och det blev kött och potatis. Några timmar efter åt vi lite fika så hann inte riktigt uppdatera nånting via mobilen.
Just nu sitter jag med datorn i vardagsrummet och har Melodifestivalen på i bakgrunden. Hade tänkt fixa lite paprika och dipp snart, vad säger ni om det ? ;)
Det är sjukt gott att doppa paprika i dipp. Jag gör egen dipp. Det ändå man behöver är en gräddfil och sen de krydder man vill ha. Supergott ;)
Just nu är det försent att fota, då det inte är så ljust ute så fota gör jag imorgon istället. Hann ju inte med det tidigare idag.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Mormor&morfar -middag är slappt ;D Haha :b

Vem hoppas du vinner Melodifestivalen? :m Själv vet jag inte^^ ABSOLUT tummen NER långt ner i botten för dipp >.< Dipp är såå äckligt ;s Haha. Men paprika är helt okey, bara den är gul så ;3

Enligt mig är det ALDRIG försent att fota haha >.<

2011-03-05 @ 20:21:24
Postat av: mell

jag hatar dipp.. Men det är sjukt gott med dipp och gurka :>

2011-03-06 @ 16:50:44

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0