värre än det värsta.

Värsta som kan hända har nu hänt. Jag verkligen ingen blogglust längre.
Har ingenting att skriva om och .... har bara ingen lust att skriva tio inlägg om dagen mera.
Därför läggs nu bloggen ner, tar en paus från bloggandet ett tag.
När jag kommer tillbaka vet jag inte, om en vecka, en månad, ett halvår? Vet inte.

Vill fokusera lite mer på skolan, och göra mina läxor först. Inte bli stressad att jag behöver logga in på blogg.se för att lägga upp ett inlägg? -.-
Jag har valt att pausa bloggen , ingen annan.
Puss sålänge! ♥

Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

okej kram <3

2011-03-18 @ 19:46:22
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/
Postat av: Angelica

ånejj..

2011-03-21 @ 16:19:24
Postat av: Ebbock

Very nice website !!! i just surfed by...keep up the good work ! fussball

2011-05-26 @ 13:04:02
URL: http://ebbock.blogspoo.com

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0