- 31 MAJ -

När jag vaknade imorse var jag superpigg. Brukar alltid vara seg och trött, men idag var jag pigg och glad.. av någon anledning! :)
Första lektionen hade vi nationella prov i matte. Tycker det gick väldigt bra, men vi får ju se vad resultaten blir. Var dock bara några sidor. Efter det fick vi rast i en kvart eller något sådant.
Sedan började nästa lektion, och vi gjorde typ ingenting. Städade och rensade bänkarna lite.
Sen blev detr lunch och det var superäcklig mat så jag åt bara en halv knäckemacka.
Sedan var det lucnhrast i en timme och sedan nästa lektion. Då istället gick vi V'sby Ån och hade picknick hela klassen. Alla hade tagit med sig fika/matsäck. Jag hade med mig kladdkaka, risifrutti och drickyoghurt ;)
Det var det sista vi gjorde på dagen, så vi fick sluta halv två istället för tre. Superskönt! :]
Direkt när jag kom hem bytte jag om till slapp-shorts och magtröja och gick ut och sola.
DET VAR 32 GRADER VARMT I SKUGGAN! Ehm.. Sommar!? Ja.



Bild från när jag precis skulle ut och sola.

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0