DAGENS!

Dagens låt: Justin Bieber - Mistletoe
Dagens frisyr: Uppsatt i en slarvig hästsvans
Dagens smink:
Dagens klädsel: Jeans leggins, linne & t-shirt.
Dagens planer:
Dagens vill ha: Pengar
Dagens saknad: Inte en endast jävel faktiskt, hela den här dagen har varit helt fucked'up.
Dagens finaste:
Dagens humör: Smått irriterad.
Dagens parfym: Någon random från H&M.
Dagens sämsta: Att man typ blev dissad för ett tag sen.
Dagen sämsta varför: Svårt att förstå det, jo sure.
Dagens sysselsättning: Ska fixa naglarna lite.
Dagens köp: Ingeting
Dagens längtan: En massa!
Dagens middag: Öh, HAHAHAHAH. Svårt att förklara, mamma gjorde nå.
Dagens skratt: Nothing. xP
Dagnes smycken: Inget
Dagens skor: Adidas
Dagens färg: Svart
Dagens webbsida: Devote, facebook och youtube.
Dagens blogg: www.epicemme.blogg.se XD
Dagens låt: We found love - Rihanna
Dagens frisyr: Bara utsläppt.
Dagens smink: låtit huden vila lite idag.. så bara mascara!
Dagens klädsel: Mjukisbyxor, mystofflor & en långärmad från Ginatricot.
Dagens planer: Är ju kväll nu, så ska snart lägga mig och läsa.
Dagens vill ha: Alla pengar som behövs för att jag ska kunna köpa min drömkamera!
Dagens saknad: Hm.. Saknar pappa faktiskt, även fast jag träffa han igår XD
Dagens humör: Superglad! =D
Dagens parfym: Någon random från Nina Ricci ;)
Dagens sämsta: Att min mick till Skype är borta, haha :c
Dagens sysselsättning: Ska fixa topplack på naglarna nu, har målat dom chockrosa 8']
Dagens köp: Ingenting  faktiskt...!
Dagens längtan: En massa!
Dagens middag: Åt ingen middag.
Dagens skratt: M-Y-C-K-E-T !
Dagens smycken: Örhången i äkta silver.
Dagens skor: Uggs från Björndal (Finns på Deichmann Sko för 700kr)
Dagens webbsida: Videofyme, blogg.se med mera.
Dagens blogg: KLICKAAA HÄR!

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0