Längesen, ellerhur?

Gud, känns som evigheter sedan jag skrev ett inlägg.
Är ju van annars att uppdatera varje dag :P

Jaja, jag sitter just nu hemma i min syrras lägenhet med hennes pojkvän.
Mamma och syrran är hos en gemensam vän så jag stanna här med Alex, och vi ska snart åka och hämta dom :D

Ialafall, jag fyllde ju år i Torsdags och det va underbart. Tänk om man hade sådan tur att man kunde fylla år flera gånger per år? ;) Du det vore något..

Jag fick 500:- av syrran, 200:- av faster, kläder av mamma, och sen fickk jag också som present utav mamma att vi ska åka till IKEA och köpa lite möbler till mitt rum så jag kommer i ordning, för nu är det inte så snyggt :P

Sen kommer jag få mer på Söndag då jag kommer firas av morbror med familj, moster med familj, pappa, brorsan, mormor och morfar, jaa :P

Men jag ska fortsätta umgås lite med Alex nu innan vi åker, så goodbye!


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0