Min dag..

Jag har inte bloggat så mycket idag, och jag har tyckt det vart ganska skönt ändå.
Jag gick upp vid ca halv nio och åt god frukost med papi ♥ Två ägg, macka, te och fil med puffar, mums haha! :D
Några timmar efter det satte jag på mig kläder (hade gått runt i sovtröja)och fixade mig.. sen tog jag, hunden och brorsan en cykelpromenad till Kung Nordians en stund, och sedan till hästarna bredvid.
När vi kom hem där ifrån tog jag något att äta.. framför datorn xD
Ja, sen gjorde jag lite annat också. Jag städade till exempel rummet lite och slängde en massa skit. Pappa har även satt upp en krok i mitt rum där jag kan ha alla mina väskor så slipper de ligga huller om buller på golvet.
Sen satte han även upp en 'tavla' ovanför min bokhylla. Ni ser den i videoinlägg jag kommer lägga upp imorgon! ♥ Ja, sen på kvällen åt vi räkmacka (så jävla gott!!) och efter det satt vi i soffan och titta på TV.. och chips, godis och kex gjorde oss även sällskap, haha :P

IMORGON, VAD HÄNDER DÅ?
Imorgon under förmiddagen ska jag ta en sväng ner till slottet och fota en stund hade jag tänkt, kanske.. inte bestämt mig ännu x)
Sen ska jag räkna matte frivilligt, för jag vill så gärna komma till nästa kapitel! :D :P
Sen ska jag väl smått börja packa lite till mamma, och sen städa klart resten utav rummet.

JUSTE! Det har jag glömt att berätta :D Jag och mamma ska flytta! Fast bara en gata upp :P Men ändå! Det är ganska bra att vi bara flyttar en gata upp, för då kan fortfarande våran utekatt Lillen vara ute :)
Och så när man går ut på balkongen så är det liksom skog, såå mysigt!
Nejnejnej, nu måste jag sova. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Stammis? ♥

E-postadress: (hemlis mellan dig och mig)

Hemsida eller Bloggadress:

Vad har du att säga? :

Trackback
RSS 2.0